x

Content creatie
en strategie

Een communicatie- en contentstrategie vanuit inzicht, zodat je écht opvalt.

Vraag

‘We willen onze belangrijkste commerciële doelgroep bereiken met passende content- en communicatie. Hoe doen we dat?’

Idee

Om mensen te bereiken, moet je de verbinding zoeken, in plaats van alleen te zenden. En verbinding kun je pas maken als je je doelgroep écht kent.

Resultaat

De 2 inspirerende digitale werksessies voor EDG media (inclusief huisdieren door het beeld, microfoons op ‘mute’ en ‘kan iedereen mijn scherm zien?’ 😉) leidden tot..

✓ 3 klant persona’s, die de doelgroep tot leven brengen.
✓ Een contentkalender waarin we werkte met 5 vaste content-formats.
✓ 11 contentitems die we inzetten als betaalde posts op de kanalen waar de doelgroep zich bevindt.

Dat heeft ertoe geleidt dat we méér dan 25.000 mensen bereikten op Linkedin en EDG Media maar liefst 13% méér volgers kreeg. Eén van de posts had zelfs een doorklik percentage van maar liefst 20,87%!

‘De posts knallen er echt uit op je tijdlijn, waardoor de content de aandacht krijgt die het verdient en we de doelgroep écht bereikten.’ 
Voor vragen over dit project mail je naar paul@nr6.nl