x

Operatie Havenhart

Communicatieplan om de relatie met Amsterdammers te verbeteren.

Vraag

‘Hoe kunnen we Amsterdammers laten zien dat de Port of Amsterdam hart heeft voor de stad?’

Idee

We hebben Operatie Havenhart in het leven geroepen, om Amsterdammers het 💚 van de haven te laten zien en deze te verbinden met de belangen van de stad en haar inwoners.

Resultaat

We maakte een verdieping op 1 hele specifieke doelgroep vanuit de bestaande communicatie- en contentstrategie van de Port of Amsterdam. Dat leverde het volgende op:

✓ Een contentstrategie voor deze specifieke doelgroep, die aansluit op de bestaande duurzame contentpijlers.
✓ Vindbaar voor Amsterdammers op dit digitale platform.
✓ We ontwikkelde 8 contentformats, van videoserie tot whitepaper.
✓ Co-creëerde meer dan 100 content items.
✓ Elke keer weer de check op de belangrijkste KPI’s door middel van een overzichtelijk dashboard.

Video’s op deze site zijn afkomstig van Youtube. Youtube kan gepersonaliseerde advertenties voorafgaand aan de video afspelen. Deze goedkeuring is optioneel, maar noodzakelijk om video’s te bekijken op deze site.

Bekijk details
“We raakten geïnspireerd door de persoonlijke drijfveren van de trekkers van grote thema’s als circulariteit en energietransitie!”
Wil jij ook de betrokkenheid met je doelgroep vergroten? Betrek dan snel Paul@nr6.nl, dan denkt hij met je mee!