x

Ertoe doen

Van tekentafel tot uitrol naar iedere medewerker. Een complete herpositionering in één jaar.

Parteon – Ertoe doen

Vraag

‘We willen graag communiceren met al onze verschillende belanghouders, maar weten niet waar we moeten beginnen… en hoe zorgen we ervoor dat het één geluid wordt’

Idee

Als eenduidig communiceren lastig is, ligt de uitdaging vaak een merkniveau hoger. Gelukkig was Parteon bereid om met ons een stapje terug te zetten en de persoonlijkheid opnieuw tegen het licht te houden. Wat er toen gebeurde, werd één van de meest “ronde” merkcases die we de laatste jaren hebben gemaakt.

Video’s op deze site zijn afkomstig van Youtube. Youtube kan gepersonaliseerde advertenties voorafgaand aan de video afspelen. Deze goedkeuring is optioneel, maar noodzakelijk om video’s te bekijken op deze site.

Bekijk details

Resultaat

✓ Een hervonden warme, vriendelijke persoonlijkheid – samengevat als “ertoe doen”.
✓ Een videomanifest “waarom we werken” waar je kippenvel van krijgt.
✓ Een nieuwe brand guide waarin eigenheid en eigentijdsheid samenkomen.
✓ Een vriendelijke tone of voice, toepasbaar op alle belanghouders.
✓ Alles doorgevoerd in de nieuw vormgegeven website én een nieuwe ‘Werken bij’ website ontwikkeld.
✓ Een thuis-event bij Parteon voor alle 250 medewerkers, waarin iedereen is meegenomen in de nieuwe positionering.
✓ Een blije klant 💚

‘Wat een feest om als strateeg van tekentafel tot uitrol betrokken te zijn. Een herpositionering uit het boekje!’
Wil jij ook ontdekken hoe je de kracht van jouw organisatie beter kunt benutten? Mail Paul, dan duikt hij erin!