x

Leven is..

Als we geen dagen meer kunnen toevoegen aan het leven, dan voegen we leven toe aan de dagen.

Vraag

‘Hoe positioneren we Domus Magnus op een onderscheidende manier in het toenemende concurrentieveld van woonzorglocaties?’

Idee

Service en diensten, natuurlijk kiezen mensen ook daarvoor als ze zoeken naar een woonzorglocatie. Maar waar het echt om draait? Dat je je thuis voelt. En dat heeft alles te maken met je medebewoners. De mensen. Zet díe dus centraal in je communicatie.

Video’s op deze site zijn afkomstig van Youtube. Youtube kan gepersonaliseerde advertenties voorafgaand aan de video afspelen. Deze goedkeuring is optioneel, maar noodzakelijk om video’s te bekijken op deze site.

Bekijk details

Resultaat

✓ Een prachtige nieuwe merkbelofte: ‘De beste manier om oud te worden op een plek die voelt als thuis’.
✓ De merkbelofte vertaalden we door naar een pakkend manifest.
✓ Een nieuwe, warme visuele identiteit, waar je je direct bij thuisvoelt.
✓ De ‘Leven is…’ campagne: echte verhalen van echte mensen.
✓ We namen alle 500 medewerkers mee met een aanstekelijke interne activatie.

“Een indrukwekkend kijkje achter de schermen van hoogwaardige particuliere ouderenzorg. Wat een passie bij de mensen die daar werken!”
Wil jij ook dat je positionering, communicatiestrategie of -concepten aanvoelen als een warm bad? Mail Paul@nr6.nl, dan duikt hij erin!