x

Leven is..

Positionering, communicatiestrategie en -concepten die de mens centraal zetten.

Vraag

‘Hoe positioneren we Domus Magnus op een onderscheidende manier, in het toenemende concurrentieveld van woonzorglocaties?’

Idee

Service en diensten, natuurlijk kiezen mensen ook daarvoor als ze zoeken naar een woonzorglocatie. Maar waar het écht om draait? Dat je je thuis voelt. En dat heeft álles te maken met je medebewoners. De mensen. Zet díe centraal in de communicatie.

Resultaat

Tijdens de 4 werksessies zaten we zeker níet achter de geraniums, maar kwamen we tot…

✓ Een prachtige nieuwe merkbelofte: ‘De beste manier om oud te worden op een plek die voelt als thuis’.

✓ De merkbelofte vertaalde we door naar een pakkend manifest.

✓ Visueel ontwikkelde we een nieuwe warme identiteit, waar je je direct thuis bij voelt.

✓ We brachten de boodschap tot leven met de ‘Leven is…’ campagne, échte verhalen van échte mensen.

✓ Intern namen we alle 500 medewerkers mee door middel van een interne activatie.

“Als we geen dagen meer kunnen toevoegen aan het leven, voegen we leven toe aan de dagen”

Wil jij ook dat je positionering, communicatiestrategie of -concepten aanvoelen als een warm bad? Mail Paul@nr6.nl, dan duikt hij erin!