PR strategie

Als Europa’s meest toonaangevende aanbieder van dierenzorg, heeft AniCura de ambitie om de beste diergeneeskunde mogelijk te maken. Door de beste kwaliteit te garanderen en kennis te delen. Met ruim 2,5 miljoen patiënten per jaar en 2.000 dierenartsen en specialisten, zijn ze aardig op weg.

Uit onderzoek blijkt dat huisdiereneigenaren niet altijd op de hoogte zijn van het kwaliteitsverschil tussen dierenartsen en klinieken. We hebben een PR-strategie opgezet om dit onder de aandacht te brengen.

Zo richtten we een huisdierenpanel op, ontwikkelden een puppy check, kregen media aandacht met campagnes zoals ‘de gebitscheck’ en organiseerden een aantal evenementen.

Activiteiten

  • PR strategie
  • Campagneontwikkeling
  • Lokale en landelijke persberichten
  • Mediabenadering
  • Event-organisatie en -begeleiding

Fleur en haar team stortten zich enthousiast op het onderwerp. Samen met onze tandheelkundige hebben zij interessante feiten en inzichten naar boven gehaald. Dat betaalde zich uit in de media-aandacht: gebitsverzorging van huisdieren kwam aan bod in kranten, op websites en op radiozenders, zowel landelijk als lokaal.
 Lilian Doets, Marketing Manager AniCura

Lilian Doets

Marketing Manager AniCura
18

PUBLICATIES

Web en print
3

INTERVIEWS

Radio interviews
1

HOOFDDOEL

Betere huisdiergebitten!
Paul Arts

KIES JIJ VOOR SUCCES?

Paul hoort graag hoe wij je kunnen helpen.

+31 6 53 38 86 57   paul@nr6.nl

NR6 WERKT OOK SAMEN MET: