22-04-2020
In stap 4 verbinden we je organisatiestrategie met de behoeften van je stakeholders. In onze ervaring, ligt daar de sleutel tot succes. Wanneer je in staat bent de strategie van jouw organisatie te verbinden met de behoeften van jouw belangrijkste stakeholders, leg je een basis voor duurzame groei.
De uitkomsten van deze en alle voorgaande stappen bundelen we in de stakeholdercommunicatiestrategie: het moederdocument waarin positionering, stakeholderbehoeften, strategie, communicatie take-outs en richtlijnen voor de visuele identiteit bij elkaar komen.
We stellen de contentmatrix op: een helder overzicht dat toont op welk moment en via welke kanaal we welk stukje van ons verhaal vertellen. We definiëren de toon, de taal, de stijl en de context en bepalen welk kanaal de boodschap de ontvanger effectief bereikt. Zo creëren we content voor duurzaam succes.
Wil je persoonlijk in gesprek over de indruk die je wilt achterlaten? Bel of mail voor een afspraak.
paul@nr6.nl