Overzicht

Door:

Paul Arts

paul@nr6.nl

22-04-2020


Methode stap 3: Wat we willen achterlaten

Zodra we weten wie je stakeholders zijn en wat ze van je verwachten, stellen we weer scherp op je organisatie: samen bepalen we welke indruk je bij welke stakeholder wil achterlaten.

 

GRIP OP DE ERVARING

In deze stap zorgen we dat we met onze communicatie naadloos aansluiten op de eerder in kaart gebrachte behoeften. Ook bepalen we met elkaar hoe we willen dat stakeholders het contact met ons ervaren en formuleren we welke inhoudelijke indruk we willen achterlaten: welke USP horen we graag terug?

Ook deze gewenste ervaringen formuleren we specifiek. We noemen dit de take-outs.

 

CASEVOORBEELD: TAKE-OUTS NR6

Voor onze eigen positionering, formuleerden we drie gewenste take-outs.

 

Betrouwbaar
Wij leveren. Afspraak is afspraak. Daarom halen we deadlines. Zijn we er als we dat hebben afgesproken. En leveren we altijd de kwaliteit die je van ons gewend bent.

 

Hoe willen we herinnerd worden?

 

Menselijk
Bij ons zijn de lijnen kort. We zijn open in onze communicatie en staan naast je als dat nodig is. Denken niet in regeltjes en procedures maar in oplossingen en mogelijkheden. Daar zijn we heel praktisch in. Onze deur staat altijd open.

 

Onafhankelijk
Wij volgen niet. We zijn trouw aan ons eigen geloof. Dat komt tenslotte voort uit jarenlange ervaring. Daarom zeggen we ├ęcht wat we denken dat goed is. Ook al is dat niet altijd makkelijk om te horen.

 

Meer weten?

Wil je weten hoe we voor jouw organisatie op zoek gaan naar de juiste take-outs? We vertellen er graag meer over. Bel of mail voor een afspraak.

paul@nr6.nl